به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی خراسان شمالی ، حجت قربانی راد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار داشت : در اجرای ماده ۱۷ تصویب نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۲۸/۱۲/ ۹۵ شورای عالی اداری در راستای تحقق حقوق شهروندی در نظام اداری با موضوع استقرار میز خدمت در دستگاههای اجرایی این اداره کل نیز نسبت به احصاء ۶۰ مورد خدمت قابل ارائه در میز خدمت حضوری اقدام و از هر معاونت یک نفر کارشناس شایسته، پاسخگو و مطلع نسبت به فرایندهای اداری مرتبط با حوزه تخصصی در محل میز خدمت واقع در طبقه همکف به درخواستهای مراجعین رسیدگی میکنند.
وی افزود: وظایف و خدمات قابل ارائه در میز خدمت در حوزه چهار معاونت املاک و حقوقی، بازآفرینی شهری و مسکن ،مهندسی و ساخت و شهرسازی و معماری به وسیله نوبت دهی و ثبت درخواست مراجعان و ارائه کد رهگیری به ارباب رجوع برای پیگیری مراحل گردش کار و خدمات درخواستی در طول ساعت اداری و با کیفیت مطلوب صورت میپذیرد
قربانی راد عنوان کرد: میز خدمت در این اداره کل با اهدافی چون خدمترسانی بهینه و مورد رضایت ارباب رجوع، از امسال از طریق اصلاح فرآیندها، حذف فرآیندهای غیر ضروری و زائد، افزایش سرعت ارائه خدمات، افزایش سطح دسترسی به خدمات مرتبط با اربابرجوع و نیز دسترسی آسان به خدمات از طریق متمرکز کردن آنها در یک مکان راهاندازی شد و سعی میشود در میز خدمت به تمامی درخواستها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان پاسخ داده شود.
لازم به یادآوری است اداره پشتیبانی ،توسعه منابع انسانی و تحول اداری به منظور آموزش کارکنان مستقر در میز خدمت اقدامات لازم را فراهم آورده تا نسبت به انجام وظایف و امور تخصصی مرتبط با آگاهی و دانش بیشتر اقدام نمایند.
نظر شما